Dostawa i zwroty
DOSTAWA
Umożliwiamy naszym klientom wybór jednego z dwóch sposobów dostarczenia zamówionego towaru:
- odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy we wcześniej ustalonych wspólnie warunkach (koszt: 0zł);
- dostawę kurierską DHL (koszt dostarczenia urządzenia na terenie Polski oscyluje w granicach 400-500 zł ze względu na jego gabaryty oraz konieczność podziału na dwie paczki wysyłane jednocześnie).
Dokładamy wszelkich starań, aby każde z naszych urządzeń było jak najlepiej zabezpieczone i dotarło do Ciebie w idealnym stanie!
ZWROTY
Jeśli jesteś konsumentem - przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Załącznik nr 1 do Regulaminu naszego Sklepu Internetowego - przykładowy wzór). Możesz to zrobić np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@ginoo.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres siedziby sklepu: ul. Jaworowa 12, 43-400 Cieszyn, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią (inną niż przewoźnik).
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub wcześniej udzieloną gwarancję. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@ginoo.pl lub drogą pocztową na adres: ul. Jaworowa 12, 43-400 Cieszyn.
W przypadku wystąpienia wady urządzenia:
- Kupujący ma prawo zwrócić się do Sprzedawcy prosząc go o naprawę urządzenia/towaru. Naprawa przeprowadzana jest na koszt Sprzedawcy.
- Jeśli wada urządzenia/towaru jest niewielka, Sprzedawca może przesłać Kupującemu odpowiednie do naprawy komponenty/części zamienne oraz poinstruować go tak, aby umożliwić Klientowi samodzielną naprawę urządzenia/towaru.
Ze względu na charakter oraz gabaryty urządzenia, do każdej reklamacji prosimy o dodanie:
- dokładnego opisu powstałej wady;
- zdjęć lub materiałów video, które przedstawiają w sposób dokładny i jednoznaczny powstałą wadę.
Pozwoli nam to na sprawną reakcję i szybkie rozwiązanie powstałego problemu.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie naszego Sklepu Internetowego.